martes, 13 de enero de 2009

Enjoy the Silence

I can't believe it's not updated!

XD bueno sí, lo sé que me he tardao en poner una actualización, pero el día 5 quería poner un post, y ese preciso día no nos dejaron conectar porque mi hermano y yo nos peleamos más temprano, y fue un 'castigo'. Incluso tengo un borrador de ello, pero ps ya ñe, ya se me quitaron las ganas de ponerlo.

Mejor pongo la canción y, bueno, a ver que sale. Y por cierto, esta vez guárdense sus comments, va?

Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Can't you understand
Oh my little girl

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Enjoy the silence...

2 comentarios:

Unknown dijo...

waaaaaaaa
amo esa cancion
es genial!!!!!!!!!!!!

saludos

Lysquon dijo...

yo no me voy a guardar nada, postea con la misma regularidad de siempre, para ke la ociosidad no me lleve a otros lugares XD.

Dragon Soul

Take your Dragon Soul quiz!

You Scored as Red Dragon

You are a red dragon. The fire in you burns hot and bright. You're fun and seductive, and protective as well. You take excitment over calmness any day.

Red Dragon
91%
Black Dragon
83%
Purple Dragon
83%
Blue Dragon
77%
Sun Dragon
66%
Indigo Dragon
60%
White Dragon
46%
Green Dragon
43%